Isnin, 30 Ogos 2010

Patut adakah???

hye korg 4 entry kli ni,,aku nk wt survey dlu.. sila jwb soaln dibawah ok???

1. adakh korg seorang pelajar??

2. adakah korg belajr di sek atau pun u??

3. prnah kah anda tidak memahami sesuatu ape yg  cikgu or lect ajar??

4. adakh korg bertanya pada mereka tentang apa yg korg x pham??

5. apa jwpn dorg kepada soalan anda..

6. hah?? cukup hanya lima soalan dikemukan..sila jwb..


start the story,

 once upon a time la kn..mse tu aku dlm satu kels yang membosan kn bg aku dan rakan2 aku...

pnye la lect tu duk prong prang kt depn sepatah haram aku x pham..

tup2 die suh kuar kn kertas wt written asgnment
aku pun ngn mls mintak r kt kwn aku tespad skeping “ wei,nk tesped 1”

lpas dpt tu aku x tau nk tlis pe,, ye la,, ms elect ajar aku leh lak min hndphone kt bwh meja..duk da port baik da tu blakng skali hujung lak tu,, memg port tu syurga bg aku fer kels yg memerlukan aku tuk membca.

hmm nk dijadikn story la kn...

aku pun rujuk r modul nk wt written asgnment tu.. nsib bik r otak aku ni cpt loading..so aku pham la skit2 cmne nk wt kn..

then aku dengar de la sorg clsmate aku yg chubby comel ni tnye..

mem?? kne ikut format ni tuk letter ni? tp yg lau ikut bku ni heading die kanan, slu wt heading die kiri?”

dengan bangga nye mem tu ckp 
u are supposed to know yourself.”

member aku sorg tu mke da bengang cm zhu dah..

hmmm???

first time seorg gru beri  jwpn kepada soalan yg ditanya murid kerana blur...

aku pun plik??

k2 smbung citer..

mse otw kuar kels pe lg member aku sorg tu komen mcm2 la..bengang thap dewa da die tu..

tp pape pun..x sepatutnye jwpn sebegitu diberi..

so pk2 kn lah sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan